Een klacht indienen

Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van Orionis kunt u hierover een klacht indienen. Uw klacht moet aan een aantal eisen voldoen:

• u moet de klacht schriftelijk indienen;
• in uw klacht moet u een omschrijving geven van de reden van uw klacht;
• uw klacht moet voorzien zijn van uw naam, adres, datum en handtekening.
 
U kunt op de volgende manieren een klacht indienen:
online;
• door het invullen van een gedownload klachtenregistratieformulier;
• u kunt ook zelf een brief schrijven.
 
Uw klacht stuurt u op naar Orionis Walcheren t.a.v. de klachtenfunctionaris, Antwoordnummer 134, 4380 VB te Vlissingen (een postzegel plakken is niet nodig). U krijgt altijd een ontvangstbevestiging.
 
Orionis streeft er naar uw klacht binnen 4 weken te behandelen.
 
Meer informatie vindt u in de klachtenverordening.
 
Als u niet tevreden bent over de afhandeling of de uitkomst van uw klacht kunt u zich wenden tot:
De Zeeuwse Ombudsman
Postbus 6000
4330 LA Middelburg
tel.: 0118-675571 en 0118-675572
website: www.dezeeuwseombudsman.nl
e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Heeft u hulp nodig bij het indienen van een klacht tegen Orionis, neem dan contact op met de SCW.